Onsdag april april

Hejsan
Idag har jag varit hos tandläkaren och gjort avtryck och sånt man ska inför tanställning. jag har tagit bilder på tänderna också. Det gick bra men jag missa en del i skolan fast när jag kom till baka så sa alla att vi skulle ut ock gå så vi gick och var ute i en timme och fotade det skulle vara vårbilder men det vart lite andra bilder också :D
Sen efter det jobbade jag i 30 min typ sen var det lunch och sen hade vi elevens val då badade jag sen slutade jag då gick jag Felicia och Jennie till bussen och den första  bussentrode vi skulle gå till dit de inte skulle sen kom vi på att det var den vi skulle ta så vi fick vänta där i 30 min extra sen så kom bussen de skulle ta  sen ska jag åka och kolla på när hammarby.AIK spelar med hela fotbollslaget

Har ni lurat någon idag jag har inte gjort det ännu men man kan aldrig veta dagen e inte slut ännu
om ni lurade någon vad lurade ni då?

Ha det bääst



Kommentarer
Postat av: Matilda

Kan du inte lägga upp bilderna ni tog då?Jag vill se dom!!!

2009-04-01 @ 17:49:16
URL: http://rattans.blogg.se/
Postat av: Emilia

Asså det var med skolans kamera såjag kan tyvär inte ladda upp de bilderna och min mobil glömmde jag ta med den låg i skåpet :(

2009-04-03 @ 07:41:57
URL: http://emilianybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0