Bilder

Vi började med att vio åkte på Lördag morgon och skulle åka till Skarasommarland!
ALLA bilder raderades när vi var där så några bilder därifrån blir det INTE! Sen skulle vi sova Över någons stans så vi åkte runt i Skövde och hittade ett ställe där vi sov! På morgonen efter så åktre vi till en centrum och handlade lite jag handlade ett par gummistövlar(vet ej var och likaså priset) och en body butter (den kostade 35kr köptes på Ö&B)
Sen åkte vi dit man skulle mötas vid hotell jag och mitt lag skulle bo på undet Gothia veckan!
Jag hade en mycket rolig vecka fasty det var jobbigt att sova för alla utanför i andralagen stojjade runt
Well well Vi kom 5a vilket inte är bra vi kom 3.a förra åtret!
På vägen hem stannade vi i gränna och köpte polkagrisar och åt på ett ställe
Nu kommer bilder

Hotellet I gothia

Booff
Invigninen på Ullevi
I bilen blev det en del musik

Igränna
Regnet (redigerad)




Nu har jag inte tid eller ork till flera bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0