GULD I ÖREBROCUPEN

Nu är jag hemma från en helt grym fotbollstunering!! Vi van GULD och allt har varit så himmla kul! Fast det var extremt jobbig att spela i den varma solen och värmen men man ska inte klaga på värmen för det är såå skönt med värme
När jag kom hem så hade mitt rum målats om (till vitt) Blev väldigt nöjd faktist ,fast det ska in lite "tavlor" (det är inte tavlor utan en tapiserad tavla)
Nu ska jag nog äta lite frukost!
Ha en bra solig dag

På den här arenan spelade vi en match (en riktig stor allsvensk arena)

Vi värmer upp, Taggat?!!


Vi ska ta emot medaljera!!!

Grupp bild

Snack i skuggan alla e taggade


Kommentarer
Postat av: nellie

tack ! desamma :)

2009-06-29 @ 22:25:47
URL: http://nelliiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0