Onsdag

Hej i dag var skolan jätte sköön!
Vi började 10:00 och slutade kl 12:00 (12:30 för jag åt luch) De timmarna vi var i skolan alltså 2 så hade vi bild ocg vi gjorde typ inget... eller jo en liten bild sammlade alla teckninger och tittade på "hey babriba" Hahha fett skönt.
Efter skolan gick jag hem med mikkis vi gjorde inget speciellt vi hoppade studdsmatta snacka läste dassbok och busade med min hund Bamse
Idag satte jag även in tandställningen nere i munnen det gjorde inget ont men nu så är jag ömm och det skaver i munnen. Ajaj "ska man vara fin får man lidapin"
Jag har tränat också för första gången sen helgen KUL
Sku sussa nu
Sov gott


Ha en trevlig kväll

//Emilia

Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Hejsan!

Tack detsamma, snyggt namn hade du också ;)

2009-06-03 @ 22:06:22
URL: http://emilialundstrom.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hej ! :) Tack så mycket. Du med! Kram.

2009-06-03 @ 22:11:14
URL: http://typisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0