torsdag fredag lördag och söndag :D

Idag har jag spelat match och vi förlorade med 2-1. När jag kom hem så klippte jag gräsmattan(fick pengar :D)
Och efter så åt jag hamburgare.
Inget annat speciellt har hänt
Det är bara 3 dagar till skolavslutningen :D

I fredags skulla jag tagit bussen till träningen men jag fick skjuts efter träningen åkte jag till mikkis där sov jag kvar för hennes föräldrar och mina föräldrar var på bruce springsteen konser så vi var själva myysigt

I Iördags så spelade jag match med 94:orna då vann vi med 2-0 och jag gjorde mål jippie :D
 
I torsdags så var jag och handlade och då köpte jag:
strumpor som går om "halva" foten (se bild)
en tjock tröja(se bild)
en tröja jag ska ha på skolavslutningen
och underkläder haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0