Tråk igen :P

Ta fram mobilen...

Och gå in på kontaker!

Har du pussat nummer 2?
 Nej


Vad har du för relation med nummer 20?
En mycket bra kompis<33

När ska du träffa nummer 30?
På matchen i morgon :)

Är nummer 18 söt?
Hem nr. ??

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Lite kaxig

Gillar du nummer 14?
Jaa jätte trevlig

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
 4-5 dagar i veckan

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
I morgon på matchen

Är du nära vän med nummer 23?
nja inte så värst

Har du gått på bio med nummer 4?
Vet ej  

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Nja i sånnafall som kompis

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Skolan fotboll allt möjligt

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Jaa

Vad har du och nummer 24 för relation?
Kompisar

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
ingenting

Vad är det bästa med nummer 8?
Ärlig och står för det hon tycker och säger

Brukar du och nummer 16 träffas?
5dagar i veckan (skolan) eller 5-6 ibland på helger

Är nummer 10 din bästis?
Neej min syster

Har du kramat nummer 17?
Fröken ur ???

Skulle du kunna prata en stund med nummer 22?
ja det skulle jag väll

Är du god vän med nummer 7?
Nja inte så

Varför har du nummer 12s nummer?
Fotbollen

Vill du slå ner nummer 15?
nej


Vill du komma hem till nummer 11?
jag är det. Det är mitt egna mobil nummer (jag kan inte det i huvet(a) men ska lära mig någon gång)


Har nummer 19 en blogg?
jaa

Vem är nummer 1&6?
Abbe
Camilla hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0