fredag

Hejsan
Det är så skönt att vara ledig vi har låååång ledigt frem till måndag (vi går första dagen på tisdag) sen på onsdag har vi opration dagsverk så då får man också vara ledig själv ska man vakta hunden min och ën annan kompis ska vakta sin hund tillsammans med mig ska bli jätte roligt

I går var det valborg hoppas ni hade det trevligt för det hade jag.
Först så efter skolan hoppade jag studdsmatta sen böt jag om och åkte och tränade med 94:orna eftersom jag ska spela match med dom på lördag.
Sen när jag kom hem skulle mikkis och hennes familj hit och fika men då var hon med några kompisar så jag drog ut till dom ett tag sen kom jag hem och då fikade jag lite och snackade och sen vi 23:30 gick jag och la mig usch seent.

Idag ska jag bara ta det lungt

I morrn är det match som gäller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0