Första advent

Idag har jag spelat cup. Vi vann första men andra förlorade vi sen van vi sista :P
Det har varit jätte roligt att spela fotboll inne!
Igår var jag också på sammacup och då vann vi alla :) Fast jag gick upp kl 05.40 typ sancka om trött..

Efter dick jag till mikkis och vi snackade och hade trevligt och sen gick vi till gårn där jag fick ett filmfodral kastat i huvudet så jag har värsta bulan som gör skita ont :(

Men men I morgon är det första skoldagen på 2 veckor för vi har haft prao som varit JÄTTE KUL. Man såg verkligen framemot att gå till jobbet/praoen varje dag och jag ville inte sluta på fredagen :) Men that´s it, the life moves on ..

Sov gott <3


Bilen har jag gjort själv (syns kanske den e inte fin)
Visar att första ljuset e tänt :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycker din adventsljusstake är fiin!



Kram

2009-12-01 @ 20:33:02
URL: http://kallamigmattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0