SJUK :(

Jag har varit hemma igår och idag från praoen och det är tråkigt tycke jag hoppas jag är frisk till i helegen för då smäller det då är det stadslagsuttagning :D Det får jag inte missa :D
Jag får se om jag är hemma i morgon också.

TACK FELICIA FÖR TIPSET
(jag visste att jag inte skriver så mycket)
men nuförtiden känns det här med bloggning så påtvingat att man måste skriva, man skriver inte för att man vill utan för att man nästan måste nån som känner likadant??

jaja hoppas ni får en FRISK dag ;)

Smart att bli sjuk nu ?? :D


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej, är du fortfarande sjuk?, det e jag.



www.kallamigmattis.blogg.se är min nya blogg, jag tog bort den andra.

2009-11-20 @ 12:12:35
URL: http://kallamigmattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0