HELGEN!

OJOJ LÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE SEN :P


Jag har i helgen varit med Flugan (Felicia) vi avr först på Vindö och hade de trevlgt sen åkte jag hem till henne och sov där sen vaknar vi upp på morgonen och de är VARMT OCH SOOOL!!! :DD
Vi solar lite vid bussen innan jag ska hem och packa-.-
Efter att jag packat lite ringer antonia och frågar om vi kan göra ngt och då gör vi de och random som vi e åker vi och tar en pizza på djurö och sen åker till nacka och träffar Boberg och Oscar :D
Vi 4 sov hos Boberg och vi sommade vid typ 5 eller ngt så nu är jag trött som faan !!
Ska sova nu för de är match i morrn och borde vila nu för har ju även imellan packat matkassar på coop :P


SOV GOTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0