LISTA IGEEEN TRRÅÅÅKIGT JAG HAAAR DÅÅÅ :P

Klädsel
Vad har du på dig idag:
tights, linne, Snart fotbollskläder
Vad använder du just nu för skor: Just nu?  Inga.
Favoritfärg på kläder: Ojj, Olika

Senaste person som

Sov i din säng:
Antonia
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: -
Du gick på bio med: FELICIA.
Du gick på stan med: Felicia
Skällde på dig: Mamma..

Senaste
Låt du hörde:
Waka waka
Film du såg: Vänner
Mat du åt: Mat: lövbiff med pommes, men senast godis (a)
Kram: mammi
Puss: HEMMLIGT
Fest: Hmm.. Med antonia typ
Känslan: "AAAA EN GETING"
Ilska: igår vrf säger jag inte ;)
Resa: indien 09 tror jag :OO
Glädje: är nästan alltid glad :D
Dröm: Det var ett tag sen...
Boken du läste: Måste läsa en bok i skolan och då läser jag eclips typ ;S.
Personen du träffade: mammii.
Personen du pratade i telefon med: antonia
Personen du fick sms av: Antonia
Gången du åt en 7-eleven korv: aldrig
Gången du var utomhus: igår med polarna
Gången du sov: I natt?
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ojj, vene jag tränar ganska ofta så vi äter lite olika tider..typ :P
Saken du köpte: grafitti naglack !

Om dig

Namn: Emilia
Ålder: 15
Smeknamn: INGET, jag har inget smek namn "/¨
Syskon: en lillasyster.
Sysselsättning: Fotboll, kompisar
Bra egenskaper: vene ;S
Dåliga egenskaper: vene ;S
Linje/klass: 9B
Hårfärg: möörkbrun
Ögonfärg: Grön/gula/grå/blå/grön typ xD
Skostorlek: 36-37

Kommentarer
Postat av: Kim

joo du har ett smeknamn ;) MILAN ! :D <33

2010-09-10 @ 19:39:13
URL: http://rutaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0