Bastu kväll!

Hejsan ! Nu gör jag ingenting mera än sitter och väntar på att Emma.K Mikkis och Felicia ska vakna x) 
Igår var de en blandad kväll, Den var jättetrevlig men som alltid lite tjaffsig..

Jag vaknade upp med Antonia efter att vi i förrgår efter att ha varit och hälsat på en gammal kompis till mig.
Sen så åkte jag och tog en navelpeircing, Jag blev Jättenöjd!! Sen åkta jag med mamma och pappa till Ikea sen åkte jag hem.
Sen mötte jag Mikkis, Emma.K och Felicia hos mig. Vi gick och handlade lite småttochgott till kvällen för alla skulle sova hos mig.

Vi var först på Gårn och hade trevligt sen gick vi hem till mig och bastade med honung och vi rullade oss även i snön :D

Idag vet jag inte vad som händer ngt kul antagligen :D :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0