Plugg..

I helgen har jag nästan bara pluggat för alla är på konfirmationsläger så jag har fått varit hemma, ganska skönt faktist 
Fast i lördags åkte jag med mamma till forum och Handlade lite saker,mest skidsaker :)
Ska ju till Fjällen v.11 med http://sprayad.blogg.se/
Men bilder kommer i morgon om jag orkar.

Fast nu på kvällen, när alla kommit hem, gick jag ut och var med Felicia, Mikkis, Robban och Victor.. Trevligt !

Nu ska jag sova, skola i morgon men sovmorgon till kl.09.00 :)



Ha de bra, Kram !


Kommentarer
Postat av: Ebba

har du piercat dig ? :P

2010-02-06 @ 18:09:27
Postat av: F.

hallåå snälla skriv mera nu jag blir galen !!! :O

jag kolalr fan varja dag och det blir typ inget nytt inlägg :@ <3333 puss och kram maölin och felicia :D:D <3333

2010-02-10 @ 13:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0