ANTONIA 15år

Ojj mkt har hänt vad ska jag börja med?

okej... I måndgas åkte jag till sandhamn med Antonia Ellie mikkis och patrik för att fira Antonia 15 år ! :) Det var as mysigt och jag blev fett brun (A) På kvällen var de "fest" och det var mysigt vi badade snurrade åt popcorn och massa andra saker^^ :) När det var slut skulle jag sova hos antonia och de blev ju inte mycket sova iaf eftersom de kom nårgra till henne och var där hela natten... :)  trevligt iaf...

Sen åktea vi in till stan dagen efter och gick runt och kolla lite :P

De har hänt massa mera saker men orkar inte skriva allt ;P



Bilder från Antonias 15års dag! :)


 
Mikkis, eleonora jag och felicia snurrade (just då)



Partik johanna malin och felicia


pallar inte lägga upp flera bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0