Bada i lerpöl?

Shiiit xD Idag vaknade/blev väckt kl 7 (!!!!) för jag skulle till tandläkaren och kolla tågrälsen^^ nej men tandställningen :P Jag kommer förmodligen få ta bort den i augusti !! :DDDDDD Ska bli GRYYYYYYYYYYYYMT skönt iaf :)
Aja var iaf skit trött när jag kom hem så jag hoppade direkt ner i sängen och somna om ;o Första gången på typ 10 år jag somnar om :P De var as chill :)

Idag ska jag väll vara med Mikkis och vi hittar väll på ngn kul :D

Juste måste skriva att matchen igår var grymt rolig att spela. De var soligt när vi värmde upp och man svettades som fan men sen precis när dommarn blåste igång så var de som om ngn satte på en dush på högsta sprut, De haglade och vräkte ner. dessutom var de riktigt gräs så de vart stora lerpölar lite här och var och såklart gör jag ett dyk ( blir glidtacklad) så jag åker ruschbana i en lerpöl HAHAH men de var kul och vi van med 4-0 tillslut :)

haha myycket info där men hoppas ni inte tröttnade :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0