Lajv?

Tjooo

I måndags var de vanlig skola och vi hade NO prov och typ massa saker kom på provet som vi inte ens hade pluggat till ... Men men iaf jag åkte hem och skulle på träning och inte nog med att det var jobbig fysträning var de fysTESTER! ;o
Sen åkte jag hem och upp till Malin där Kim,Mikkis,Linnea och Malin var vi hade trevligt på kvällen och så..:P varför vi sov kvar alla där var för att vi skulle ha LAJV (!?) Och då ska man typ spela ett levanderollspel och så de var SKITtråkigt ingen visste vad den skulle göra och ingenting så jag typ gömde mig för allt som gick förbi och så. TRIST SOM FAN! SÅ jag bestemde mig för att vara hemma idag + att jag FAKTIST mådde illa igår så då besrämde jag att jag ville vara hemma !

Snart ska jag traska över till Antonia och Emma vi ska göra idrottsuppvärming? :P men de blir bra efter de ska jag hem och sen åka till forum möta mamma och sen MATCHHHHH!! Är as taggad!! :D:D



Lajv igår ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0