Silver i örebrocupen

I onsdags åkte jag eller mitt underbara lag (BOO FF) till Örebro för att spela örebrocupen. Vi tog silver "/. Men det var roligt iaf. Vi hade en lång vila när bröllopet var så vi kopplade in projektorn i datorn och kollade på bröllopet i ca 3 timmar HAHAHA men de avr trevligt ^^

Igår var jag hemma städade och tog det lungt. På kvällen åkte jag till lidingö/bosön för att träna typ
Det var jooobigt :P

Idag vet jag inte vad jag ska göra får väll se :P

På måndag ska jag på feeeest hos Antonia nejj men hon fyller år så vi ska chilla på hennes brygga. På midsommar ska jag vara med Mikkis och Antonia tror jag :o Men det ska jag nog ;)

Bilder KANSKE kommer senare om jag orkar :P
Fast här är en bild från örebro förra året då vann vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0